Sunday 17 June 2012

Homesick

kenapa ye kalau kita x buat apa2 masa tu pun seolah berenti jugak mcm kita...
tp kalau kita busy sama jugak dgn masa tu busy sangat berjalan..,

setiap hari aku tunggu,, why n whyyy lah?? masa mcm tanak bergerak je
flight ticket pun dah print (mesti ayah bangga selepas setiap hari di call oleh beliau suruh print),
and aku sgt2 rindukan Penang tu...
Lantak la deorang2 nak cakap aku lupa tempat asal ke whatever,
hakikatnya,,di situ org2 yg aku sayang sekarang
maka di situ jugak la hati aku melayang

every single day mak akan call sekarang nie..,
actually mmg tiap hari mcm tu..,dr dulu zaman sekolah sampai sekarang zaman ber universiti
(sayang mak..hihi)
ok pastu ayat mak yg paling x boleh blah ialah
'dikda bila nak balik?'
'awat mak..? kan tiket dikda 19 haribulan ni..'
'oo..sungguh jugak,,ni mak tunggu dikda balik,nak bg keja ni'
'keja pa...? kan dikda cuti..'
'balik cuti sehari, lepas tu keja na...hehe,, dua kedai dok tunggu..pilih nak jaga yg mana'
'apaaaa....?? pasai pa dikda yg kena...? cuti tu...., CUTI la mak'
'oh tak dak-tak dak,,mana buleh balik dok menyenang saja, bila lg nak dapat pekerja FREE,, masa nie la mak nak ambik peluang...hehehe'
oooo mak.....pandai buat rancangan ea..,dikda belum sampai penang lg dah mcm2 menunggu rupanyee

ooh rindu lah nak dengar mak punya plan lg
ada jer idea dlm kepala dia
rindu nak tgk ayah tido kat sofa
rindu nak gaduh2 manje dgn kakcik
rindu nak berebut remote tv dgn qayyum
rindu nak jadi baby sitter si kecik qisya
and of coz rindu nak ber dating dgn buah hati

mmg hati aku dah melayang jauh ke penang nie
tp....itu bkn maksudnye sabah ni x best
i LOVE my kawan2 baik di sini
sayang korang sangat2...semester depan kita ber gilak lg di UMS okeh darlink!

No comments:

Post a Comment